Tuesday, January 11, 2011


Collection 2000 eyeshadow
Antara shimmer eyeshadow ngan matte.. aku mmg suke matte..tapi disebakan kan harga yang murah dan aku masih ader masa untuk pakai shimmer shimmery nih ... Maksud aku masih ada masa sebab kalo aku dah kereput, tak sesuai untuk di pakai di kala itu ..:) Kaler2 begini mmg tricky skit nak pakai untuk kulit yang gelap... sebab tak nampak... kalo aku ambik gambo pon, tak nampak keayuan aku memakainya sebab reflection kamera tu telah pupuskan warna shimmer tu .. (pupus... hahaha,,nampak sgt BM aku kelam kabut, maaf ye) Aku kena ambik gambo pagi2 atau matahari ada sebab bior nampak dalam kamera ..ye tak? Pigment ini boleh diguna macam MAC Pigments. Boleh pakai untuk muka.. kuku.. dan seluruh badan.. banyak la benda yang boleh buat...


Perkara2 ajaib yang pigment boleh buat :-


1) Sebagai eyeshadow (sudah tentu!)

2) Sebagai nail polish ( dah pon aku post)

3) Sebagai highlighter muka = Foundation + pigment putih (kalo nak extreme.. letak la pigment kaler2 ...kalo anda masih demam AVATAR)
4) Sebagai blusher =moisturizer + pigment
5) Sebagai shimmer badan = moisturizer + pigment

dan ada lagi..sila rujuk kepada video nih ...:D


In English:



Terima Kasih!

No comments:

Post a Comment

Thank you for your lovely comments! I really enjoy reading it and interact with you! *kiss!*

nrelate

Disqus for Pretty Menawan